SAYA PERCAYA . . ESOK SUDAH TIDAK BOLEH MENGUBAH APA YANG BERLAKU HARI INI TETAPI HARI INI MASIH BOLEH MENGUBAH APA YANG AKAN TERJADI PADA HARI ESOK . INSYALLAH -,-
eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa eiraa
My photo
ASSALAMUALAIKUM ~ THANKS sudi jenguk blog buruk saya ! About me ?? I’m that girl who forgives everyone who gets mad at me. I’m that girl who fears being alone. I’m that girl who is scared of growing up. I’m that girl who acts like I’m tough when really, I feel like crying. I’m that girl who says yes to everything, because I hate disappointing people. I’m that girl who tries to be nice to everyone then gets taken advantage of. I’m that girl who everyone thinks they know, but they don’t. Saya hanya gadis biasa, penuh kelemahan n kekurangan . Hope di MAAFKAN jike saya tersilap or terlanjur kata d sini . Sayang korangg :)

♥ FoLLow If yoUu LIkEE ! I wiLL aPprEcIatE It ♥

♥♥ bINtAnGgg ♥♥

Thursday, January 6, 2011

Bulan Menangis Lagi 
Malam ini jua seperti malam-malam lalu


Ku pandang ke langit tinggi
Bintang bercahaya kelam
Malap dan muram
Bulan menangis lagi
Sayu dan mendayu 
Merintih pilu... 

Sang pungguk berbisik sayu
Yang dirindui entah kemana
Yang disayangi sepi membisu
Wahai angin kabarkanlah
Wahai bayu bisikkanlah 
Resah dan rindu ini 
Pada dia yang jauh di sana.. 

Ku gapai bintang di langit
Terlalu tinggi anganku
Manakan mungkin kugapai
Bintang jauh di sana
Ku gapai bintang di langit
Terlalu indah kau di mataku 
Rupanya cahayamu membakar aku
Bara panasmu menyengat aku

Ku gapai bintang di langit
Cantikmu memukau aku
Hingga aku alpa
Dimana aku berdiri 
Ku gapai bintang di langit 
Indah bercahaya
Berkelipan menghiasi malam 
Aku tetap di sini

Tetap merindui bintang yang satu.. 


mud : jiwangg agy ? HEHE . sesajejew LAA .
HOBI ak ltk ayt2 cm ney lam blog sengal ak ney coz aq SUKEE .
so, if koun dislike. TA PERLU BACE . okee !
- TIADA PAKSAAN -
mis ? em. sape ea? uhuu .

0 ulasan:

:: NO MUSIX , NO LIFE ::